Ми шукаємо відповідального, організованого та комунікабельного адміністратора для нашої кав'ярні, що поєднує кавову культуру та геймерську атмосферу. Якщо ти маєш лідерські якості, любиш каву і комфортний сервіс, ця робота для тебе!Обов'язк...
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы добавить вакансию в избранное
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы отметить вакансию как неинтересную
Ми — кав’ярня «Подих», розташована в затишному куточку біля метро Оболонь. Наша кав’ярня відома своїм неповторним колоритом та високоякісним асортиментом напоїв, що робить нас улюбленим місцем серед місцевих мешканців та гостей міста. Ми пр...
Шукаємо відповідальну, енергійну людину яка легко справляється з багатозадачністю, любить працювати з людьми, знає що таке стандарти обслуговування, якісний сервіс та порядок на кожному робочому місці. Відгукується?Що ми очікуємо:досвід роб...
Любиш каву, людей і керувати процесами? Тоді ця вакансія — саме для тебе! Ми шукаємо адміністратора кав’ярні, який буде створювати атмосферу затишку і допомагати нашій команді робити кожен день особливим для наших гостей! Що ми пропонуємо:Г...
Вакансія: Адміністратор у кав'ярнюФормат роботи: НЕ віддалено!Обов'язки:Організація роботи бариста і касира відповідно до стандартів мережі.Ведення документообігу та касової звітності.Досягнення цільових фінансових показників: товарооборот,...
Ми шукаємо Адміністратора в нашу кав'ярню, який стане гарним керуючим для всього штату та буде дійсно правою рукою керуючогоВід Вас:високий рівень комунікабельності та вміння ефективно взаємодіяти з гостями та персоналом;вміння працювати у ...
У "Бафф" кожен приходить за чимось своїм: хтось за кавою, хтось за атмосферою. Важливо, щоб усе працювало злагоджено – саме для цього шукаємо адміністратора, який відповідатиме за обслуговування та порядок.Що Ви будете робити?Важливо не про...
Создайте резюме и получите еще больше вариантов трудоустройства.
Получите больше возможностей в карьерном росте. Создайте резюме, чтобы получить собственные рекомендации и сделать более эффективным поиск работы.