Переваги роботи в компанії
ЗЕСТ Аутсорсінг Компанія почала діяльність у 1994 році. Послуги з аутстафінгу, підбору та забезпечення персоналом надаються ЗЕСТ Аутсорсінг з 2001 року по всій території України. З 2008 року обслуговуємо проєкти з аутсорсингу кадрового адміністрування та розрахунку заробітної плати. Офіси компанії в Україні: Київ (головний офіс), Запоріжжя, Львів. На території компаній Замовників працює 3 імплант-офісів. ЗЕСТ Аутсорсінг обслуговує проєкти та здійснює пошук та підбір персоналу для підприємств, що працюють в різних галузях. Проєкти відрізняються за об'ємом, тривалістю та комплексом послуг, що надаються. Напрямки та функції, в яких залучені фахівці проєктів, що обслуговуються ЗЕСТ Аутсорсінг: - офіс; - виробництво та склади; - підтримка продажів; - допоміжні функції.